این غذاها پوست‌تان را خراب می‌کنند/ از چیپس تا شیرینی!


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 11 مهر 1396
بازدید : 50
نویسنده : saeed.bp

هر چه که می‌خورید تاثیر مستقیم و زیادی بر روی پوست‌تان خواهد داشت و ممکن است همه این نتایج خوشحال کننده نباشند. یک ضرب‌المثل قدیمی است که می‌گوید شما همانی هستید که می‌خورید! اگر تغذیه سالم داشته باشید زندگی سالمی هم در پیش رو خواهید داشت. همراه با سلامت بدن پوست هم سالم خواهد بود. مصرف ‌خوراکی‌های کربن‌دار، شکردار، و چربی‌های ترانس همان نتیجه‌ای را برای پوست در بر خواهد داشت که برای بدن شما دارد. در واقع خوردن غذاهایی با ارزش غذایی پایین همان میزان ضرری را برای شما خواهد داشت که سیگار کشیدن دارد. رژیم غذایی نامناسب موجب التهاب بدن و آسیب به کلاژن‌ها و DNA آن‌ها می‌شود و در نتیجه باعث می‌شود شما پیر به نظر برسید. در ادامه با چند خوراکی مضر که دور نگه داشتن آن‌ها از بشقاب غذای‌تان برای پوست‌تان مفید خواهد بود آشنا می‌شوید.

چیپس

مصرف بیش از حد خوراکی‌های فرآوری شده با ارزش‌های غذایی پایین مثل چیپس می‌تواند پیامدهای سنگینی برای پوست‌تان داشته باشد. این دسته از خوراکی‌ها به مرور زمان با تاثیر منفی بر روی DNA و کلاژن‌های پوست باعث ایجاد چین و چروک، پیری زودرس و در یک کلام‌ آسیب‌های جبران‌ناپذیر پوستی می‌شوند. خوب است بدانید چیپس و سایر خوراکی‌های فرآوری شده عامل اصلی ایجاد جوش در بین بزرگسالان هستند.

آبمیوه‌ها و آب‌های گازدار

شما خود بهتر می‌دانید که مواد تشکیل دهنده بیشتر نوشیدنی‌های آماده در اصل شکر است و اغلب آن‌ها فاقد ارزش‌های غذایی لازم هستند. اما ممکن است ندانید که در واقع نداشتن فیبر لازم در این نوع نوشیدنی‌ها مصرف آن‌ها را برای پوست مضر و ممنوع می‌کند. فیبر لازمه جلوگیری از افزایش میزان بالای قند خون است. میزان بالای قند خون موجب پیری دائمی پوست می‌شود. علاوه بر این‌ها خطوط روی صورت و چین و چروک‌های بیش از حد آن نشانه‌ بارز مصرف بیش از اندازه این گونه نوشیدنی‌ها است.

آبنبات و شیرینی

اگر شما در فرهنگی بزرگ شده‌اید که خوردن شیرینی و شکلات جزء بزرگی از آن بوده است مسلما شما هم از این نشانه‌ها و دیدن جوش‌های روی صورت و بدن در طول دوره بلوغ بی‌بهره نبوده‌اید. اما در بعضی کشورها با مصرف پایین شکر، نوجوانان بدون تجربه کردن چنین شرایطی پا به عرصه بلوغ می‌گذارند. مصرف بیش از اندازه شکر تاثیر منفی بر روی کلاژن‌های پوست دارد و باعث از بین رفتن خاصیت کشسانی و انعطاف‌پذیری پوست می‌شوند.

این غذاها پوست‌تان را خراب می‌کنند/ از چیپس تا شیرینی!





:: موضوعات مرتبط: سلامت , ,
:: برچسب‌ها: سلامت ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سلامت و سبک زندگی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سلامت و سبک زندگی و آدرس health-lifestyle.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com